lørdag 25. april 2009

Prinsesseselskap


I begynnelsen av april ble min eldste datter 3 år (og stor jente!), og i barnebursdagen serverte vi prinsessemuffins istedenfor å lage kake. Syns ofte at det ikke blir spist noe særlig når det blir servert kake i barnebursdag, derfor tenkte jeg at "kake" i litt mindre porsjoner kanskje fungerte bedre. Disse muffinsene var suksess både hos små og store (selv om det var kremen på toppen som var mest populær hos de minste). Oppskriften til prinsessemuffins fant jeg HER.

4 kommentarer:

igi sa...

Så fin blogg du har! Må prøve å lage de muffinsene en gang, de så kjempe gode ut!
Ha en fin helg!

Hvitrose sa...

heia :)
takk for koslig hilsen på bloggen min:)
de rosa muffinsene så bare skikkelig herlige ut!!nam nam:)
leste loppemarked innlegget ditt..hehehe,humrer å ler..ja det er spesielt når dørene åpner..da er det KRIG!!;)

ha en fin fin søndagskveld:)

Living White sa...

Så hyggelig å høre. Du må bare fortsette å følge med. Disse muffinsene var jo bare kongefine, så dem skal jeg ta med meg på min vei

Monika sa...

Søte muffinser:)