onsdag 6. mai 2009

Annas seng


Jeg tok noen bilder av Annas seng i dag som jeg ville dele med dere.



Denne skjønne smokken fikk Anna av en av mine barndomsvenninner da hun ble født.


Sengetøy og sengekant fra Kid. Sprinkelsenga er Hensvik fra Ikea.


Søt spilledåse som spiller søt musikk.


Kosefilla og smokken er fast inventar i Annas seng. Kosefilla fikk Anna av min lillesøster sammen med en matchende rangle og tøfler. Kjempefine! Tøflene er dessverre for små nå da. De er fra Teddykompaniet, som har masse søte små kosedyr for småttiser.


De søte englevingene har jeg kjøpt på Tante Bruun

Nå skal jeg og Anna ta oss en tur på Kid og se om de har pakket opp noen av de fine kurv-tingene vi fikk reklame om i posten. Gleder meg! Håper de har mye på lager! Ha en fin ettermiddag. :)

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

så supersøte detaljer.
her i huset e det slutt på sånn babyting...så det er alltid koselig å se sånt hos andre.

så veldig fint det serviset ditt var (forrige innlegg). klassisk og tidløst.

LillaLykke sa...

Så nydelige bilder! Mange flotte detaljer :)

perler på en snor sa...

Hei:) Jeg og Madelen var en tur på kid i dag, fikk handlet noe. Dumt at de ikke fikk inn så mye av hver ting.

Living White sa...

Det var superfint. Det kommer et innlegg jeg har nettopp skrevet med en fin ide til sengehimmel til barn snart....

Det ludospillet ja det var bare søtt, så jeg skal innom Åhlens i morgen å se om jeg får tak i det.

Jeg skal krysse alt jeg har i morgen, å gi alt, surt selvfølgelig om jobben glipper da jeg er SÅ close som jeg nå er.