onsdag 6. mai 2009

Kid-varer


En kan godt si at kurv-varene som Kid har kommet med denne uka har vært populære! Jeg var der tidligere i dag siden de hadde sagt at de kom til å pakke ut varene i dag, men da var det allerede gått mange kurver. De hadde ikke fått inn alle tingene i katalogen (selvfølgelig, my bad luck), så jeg fikk ikke kjøpt alt jeg ønsket meg, men er likevel fornøyd med det jeg fant. En serviettkurv til 35 kr, to store kurver til 129,90 og 149,90 (tok de siste som var i butikken, så var heldig med den!) og et sett med tre sinkpotter til 69,90. 



Kurvene tenker jeg jeg skal prøve å bruke som potteskjulere ute på verandaen til sommeren. Hvis ikke blir de kanskje brukt til å oppbevare leker i ute? De kommer uansett til å pryde terassen min i sommer. Syns de var kjempefine, med den litt grålige fargen. 

6 kommentarer:

mi-rachel sa...

de store kurvene der var fine.
ble positivt overrasket (som de fleste andre) av kid :)

LillaLykke sa...

Jeg er helt overasket over at dette kommer fra Kid, så utrolig mye flott! Har de hatt så mye flott før også? Kanskje bare jeg som ikke følger med :) Dette var uansett utrolig flott!

Living White sa...

Kjempefine ting du har fått, tror jeg må på KID

Karina Ballerina sa...

Oi.. nå vil jeg også på KID!! Kjempefine kurver. Er det vasket pìl det heter mon tro?!

M sa...

Hei, kom forbi deg, og ville si at jeg har vært på besøk!
Jeg har også vært på Kid etter kurver...og alt var revet bort!!
De er blitt utrolig flinke til å plukke opp trender, og å kopiere interiørbutikker!
Ha en strålende dag, klem fra meg

Designe sa...

Åh, vilka fina saker du har köpt! Jättefin sten! :)