søndag 13. desember 2009

3. søndag i advent

Siste forestilling ble spilt i dag, for fullt hus, og det gikk veldig bra. Det har vært både slitsomt og gøy å lage til forestillingen, og nå blir det deilig å slappe av. Dere kan se litt bilder fra forestillingen på denne bloggen.

J for jul.

I dag kom pappa for å være her noen dager og hjelpe til på tomta. Han kjøpte en kjempefin oppstammet Azalea til meg som er min første juleblomst i år. Så koselig! Denne uka skal jeg ta meg tid til å endelig pynte til jul her hjemme. Gleder meg.

11 dager igjen til julaften!


8 kommentarer:

Merete sa...

God 3.søndag i advent til deg.
Havnet tilfeldig inne på bloggen din, og ble jeg en god stund.
Det er mye pent å se på og jeg ble
i godt humør av alt det vakre.
Gleder med til den dagen vi har vårt eget hus, så jeg kan dekorere og ordne som jeg vil.

Ha en fortsatt trivelig adventstid og god jul :)

Ruths datter sa...

Koselig at du fikk en oppstammet asalia.De er jo bare så fine.Kos deg i kveld

mi-rachel sa...

koselig bilder hos deg.
og pen den J en :)

Mona Christin sa...

Koselig med besøk nå i julen. Gleder meg til å se bilder av ditt julepyntede hus. Kan tenke meg at du gleder deg selv.

Du får ta et par bilder av den asaliaen.

Klem fra Mona Christin ♥

Unknown sa...

Koselige bilder!

Ha en fin komende uke:)

Klem Linda

lisje astrid's husblogg sa...

Hei;)Så koselig blogg du har:)Har ikkje vore innom deg her før:)Masse flotte bilder:)
Ønsker deg ei koselig førjulstid:)
Klem frå Astrid:)

Solveig sa...

Så koselig adventstemning her hos deg! Den asaliaen høres veldig flott ut:o) Kjekt å få noe sånt! Snill pappa du har. Lykke til med byggingen.
Klem fra Solveig

Jorid + NOE Blog sa...

Så flott at forestillingen gikk bra! :-)

Håper du får en flott start på den nye uken!
Klem Jorid