fredag 11. desember 2009

Pepperkaker


I kveld har vi hatt generalprøve på juleforestillingen som jeg har ansvar for. Alltid spennende å se hvordan en generalprøve går, og vi var ganske stressa alle sammen. Gjennomkjøringen før generalprøven gikk ikke særlig bra, men generalprøven gikk mye bedre, så nå har vi litt mer ro i sjela før i morgen.

Det er travelt å være meg for tida, med husbygging, juleforestilling og ekstra jobbing på jobben, men nå er det snart juleferie (når det kommer til feriene er jeg veldig fornøyd med å være lærer!) og det ser jeg fram til.

Hvis jeg skal spise kjøpepepperkaker, så er disse fra Sætre de aller beste. Og veldig fine med GOD JUL-mønster i hver pepperkake.

Ønsker dere en god helg, og takk for at dere besøker bloggen min!

13 dager igjen til julaften!


8 kommentarer:

Monja sa...

Takk for super pepperkaketips, og de er jo nesten verdt å kjøpe, bare for å fa boksen:) Skjønner at du har manger baller i luften, og at det dermed blir travelt, God helg:)klemmer fra Monja

mi-rachel sa...

lykke til med forestilling da!!

Mona Christin sa...

Koselig å lage pepperkaker selv, men kjøpepepperkaker er jo best. Spesielt de fra Sæthre. Derfor har jeg også kjøpt ferdige i år. Og det kommer jeg til å fortsette med. Mye annet en kan lage sammen med ungene.

Godt å høre at det er flere som har det litt travelt om dagen.

Klem Mona Christin♥

Lotta sa...

Lykke til:)Fine bilder:) Gleder meg til jeg er ferdig utd om 3,5 år..puh..hvis jeg holder ut... Ha en fin helg og husk å slappe av litt innimellom..med en pepperkake fex;)

Klem klem

Love Peace Pionies sa...

Lykke til med forestilling!! Det er mye jobb.. Men utrolig gøy!!
klem K

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så spennende med julespill, lykke lykke til! Ofte er generalprøvene kjempedårlige, men så sitter alt på forestilling! :-)

De pepperkjeksene er så gode!
Håper du får en flott helg! :-)
Klem J

Laluna sa...

Hei! Ville bare ønske lykke til med forestillingen! Vi hadde tenkt å komme og se, hele gjengen, men nå blir det til at vi tar bursdagsfeiring den dagen i stedet. Du må legge ut bilder på bloggen da.. Går helt sikkert bra! God helg!

LYKKEBO sa...

Masse lykke til med forestillingen!
Sånne pepperkaker vil jeg ha å!!;)

God helg:)
Klem