lørdag 12. juni 2010

Beautiful

Anna er en snodig skrue. Hun liker å ha på seg lue og går som regel ikke ut uten å ha en på hodet. Solbriller er stas å ha på seg, og til forskjell fra andre barn som gjerne kaster av seg alt sånt, spaserer hun fornøyd rundt med dem på. Hun er så kul syns jeg. En vakker og bestemt liten jente.

I husbyggingsprosessen vi er i nå kjenner jeg meg ofte sliten og det går litt for ofte ut over tålmodigheten min med jentene mine. I dag dro jeg og Ida alene til lekebutikken for å kjøpe bursdagsgave til en av Idas venninner fra barnehagen. Det var koselig å være bare oss to. Ida syns det var stas å være på tur alene med mamma tror jeg. Det var så godt å holde henne i hånda mens vi kikket på leker og barbie og andre ting som hun ble begeistret over. Viktig med sånne øyeblikk når man har det travelt ellers.


Vi har fått inn bud på tomannsboligen i dag! Og det før vi i det hele tatt har hatt visning. Det skal stå til 24 timer etter visningen på mandag, så dette blir helt nervepirrende! Mandag og tirsdag blir spennende dager. :)

Tusen takk for gode tips til maling av panelen vår. Vi skal gjøre så godt vi kan!

smil

5 kommentarer:

Randi sa...

Så stilig lita frøken... ;-)
Spanande med bud allereie då... Krysser fingrene for at dette går i rekordfart til rekordpris... :-D
Klems

fru Stranden sa...

For ei tøff jente! :) Hærlig!
Glad jeg kom over bloggen din. Skal bli spennende å følge deg og huset videre. :)
Legger meg til som følger. :)
Ha en finfin lørdagskveld!

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig hun er♥ Viktig med øyeblikk alene med ett av barna, og kan tro du blir litt sliten nå midt i byggeprosess også!

Lykke lykke til med salget, gleder meg slik til å høre hvordan det gikk!

Ha en fin kveld!
KLem J

beate sa...

herlige snuppa!
lykke til med salget! krysser fingrene for bra bud!

klem beate

M sa...

Hei venn!
Min lille venn skulle alltid ha noe på hode også.....han bodde i cap`s til han kom på ungdomsskolen, og da skulle det jo pinnsvinsveis med 50ml voks i hver dag.....
Og nå er han snart 18...sukkk......mammas kjærlighetsbarn vet du....
Tusen takk for hilsen, jeg har det veldig godt for tiden....har blitt kjæreste med min bestevenn fra ungdomsstiden...så det er spesielt....vi har vært venner i 23 år..
:D!!!
Klem, M