torsdag 18. november 2010

Vinner av giveaway


Julia sa...
Dette hadde passet perfekt til vårt nye hjem :-)
Håper på lykke!


Julia, du er den heldige som vant et skilt fra Ramsign. Gratulerer! Gå inn på ramsigns hjemmeside, velg det skiltet du har lyst på og send meg bestillingsinformasjon med navn og adresse på mail. Dette videreformidler jeg til min kontakt hos Ramsign som sender skiltet til deg.


Jeg brukte random.org til å finne vinnertallet, som ble 33. Så telte jeg meg nedover til kommentar nr. 33, som var Julia. Nå har jeg telt tre ganger, for å være sikker på at det ikke er feil. Jeg fikk ikke til å kopiere bildet sånn at dere fikk se tallet, så dere får bare stole på at jeg er rettferdig. :)

Takk til alle som deltok!
Ramsign har forresten juletilbud nå for de som er interessert i nytt skilt på huset.

nyt dagen

4 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Gratulere til den heldige vinneren..Ha en fin dag!!!Klem Linda:)

Anne Olaug sa...

Så FINT skilt!

Hvis du bruker mac kan du ta screen shot med cmd+shift+4, du holder disse inne og klikk+dra det utsnittet du vil ha. ;D
cmd+shift+3 hvis du vil ha med hele skjermen.

by camilla jin sa...

Gratulerer til vinneren! Kjempefin premie!

Forresten, når kommer du i gang med giveawaybloggen igjen? Du har jo tydeligvis nettilgang nå ;)

klem, camilla jin

Husfruen of Hilltop House sa...

Gratulerer til den superheldige vinneren.