onsdag 13. april 2011

Danseforestilling

Jeg jobber som danselærer på Norges beste folkehøgskole. Hvert år i april setter danselinja opp en avslutningsforestilling. Elevene lager nesten alle dansene selv, ordner med kostymer, planlegger lys og scene, og får virkelig utfordret seg selv og hverandre. Resultatet blir alltid bra, og i år var intet unntak.

 Noen som kan gjette temaet for forestillingen?

Vi hadde alt fra Michael Jackson-dans til disco til hip hop til moderne til klassisk ballett, og lista er enda lenger. Publikum fikk se og høre et bredt spekter av dansestiler, kostymer og musikk. Noe for enhver smak, akkurat som et folkehøgskoleår skal være.

Jeg er så stolt av elevene mine og hva de har fått til. Kjenner meg takknemlig for å få jobbe på en så flott skole som jeg gjør, med motiverte og positive elever og ansatte.

Om ikke lenge er skoleåret vårt over. Når vi ser tilbake har det gått så utrolig fort, og samtidig har vi fått veldig mange opplevelser sammen. I morgen skal jeg ta med meg klassen min til Ålesund og vise dem byen. Det blir koselig!


ønsker deg en herlig kveld

2 kommentarer:

Villa Drømmeverden sa...

Spennende å jobbe med dans!
Det er viktig å jobbe med noe man liker og som gjør deg engasjert.

Ønsker deg en fortsatt deilig uke!

Klem fra Margit

Anonym sa...

Mange stilige dansebilder!