lørdag 30. april 2011

Engel og speil





Dagens bilder er fra rommet til Ida. Speilet kan du lese mer om HER. Til bursdagen sin fikk Ida en skjønn Mailegengel. Den sitter som regel ikke så pent og pyntelig som på bildene da. Denne engelen liker å være med i leken. :)

Jeg leser Millenniumstrilogien til Stieg Larsson for tiden, og er helt hekta. Jeg har sett alle filmene, men ikke lest bøkene før. Det er i grunn en fin ordning. Se filmene først, og lese bøkene etterpå. Bøkene er nemlig mye mer innholdsrike enn filmene, naturlig nok, og er veldig spennende selv om jeg vet hvordan det ender til slutt. Er snart ferdig med bok nummer en, og bok nummer to og tre står i hylla og venter. Kvelden skal brukes i sofakroken med nesa nedi boka. Gleder meg!

fin lørdag

7 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Å er nesten misunnelig på deg som ikke har lest de bøkene, de er bare helt fantastiske og du har mange sider meg god lesing i vente:-)
Ha en fin kveld, klem:-)

Mona sa...

Ha en fin kveld Hilde. :)

Unknown sa...

Den Maileg engelen er så skjønn ♥
Fortsatt god helg!

Klem Line

Tone sa...

Enig med Linda - de bøkene var superbra!! Gled deg til fortsettelsen:))

ANETTESHUS.COM sa...

SUPER-søt!

Ha en fortsatt fin helg! Det er jo nesten sommer!!:)

KLEM KLEM
Anette

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg har flere sånne speil hvis det er de fra Ikea. Så fint pimpet. Tror jammen jeg skal male mine og mens jeg er igang med penselen.

Ha en fin 1.mai-dag.

Klem Mona C

tonje boganes sa...

Likte veldig godt speilrammen!
Kos deg med Stig Larsons bøkene og ha en fin søndag
Klem Tonje