fredag 7. oktober 2011

Annas tapet


På rommene til jentene har vi tapetsert den ene veggen med tapet fra Pip Studio. Anna har fått sommerfugler på sin vegg, og jeg syns den er sååå fin! Langs veggen står en hylle som jeg har arvet, med lekemat og kjøkkenutstyr i alle regnbuens farger. Jeg liker alle de knæsje fargene sammen med den fargerike tapeten. Har du hørt uttrykket "less is more"? Det gjelder ikke i dette tilfellet. :)





Dette skjønne teserviset er fra Djeco. Treleker er populært her i huset. Ellers er lekene kjøpt litt her og litt der, og noen er fått i gave. De tingene jeg har kjøpt er stort sett fra Ikea, Emmas Verden og Farmor Ingvarda i Ålesund. 




Med disse bildene melder jeg meg på fotokonkurransen til NIB som har tema "På tapeten".

With these photos I am joining a photo competition at Norwegian Interior Blogs. The topic this time is "wallpaper". This wallpaper is in Anna´s room and it is from Pip Studio.


hilde

15 kommentarer:

Marit sa...

Herlig fargebombe og fineste trelekene.

Gitte sa...

Fantastiske farger :)
Lykke til med utfordringen.
Klem Gitte

Hege sa...

Lekkert ♥

Love Peace Pionies sa...

å så deilige farger!!
mye ja, med alikevel så rent og flott!
har lyst på litt sånn trematleker til emma...
god helg
klem

63 grader nord sa...

Så hærlig tapet! Sommer!

Ha en fin høsthelg! ;0)

englemor sa...

NYDELIG!!!!!

Unknown sa...

Så nydelig...sukk.... ;o)))
STOR klem Elisabeth ;o)

Pia sa...

Herlige farger! Og jeg likte veldig godt det fargerike serviset og lekekakene:)

KROnPRINSESSENE sa...

NYDELIG tapet, detaljer, bilder og bidrag!
Ja, dette var så gjennomført og fint.
Jeg vil være lita igjen og leke der ;)
Lykke til.
Klem May Helen

Karin sa...

Hei,kjempesøt tapet.Hvorfor fantes det ikke sånt da jeg var lita? Merker jeg blir skikkelig misunnelig på jentene idag som har så fine rom.Dere er så flink til ordne det fint for barna deres. Og du er intet unntak. Kjempefin blogg! Klem fra Karin

VILLA ROSA sa...

Så flott! Mange fine og vakre farger både i tapeten og ellers.
Elsker bloggen din.
Anne Britt

Kikkis planet sa...

For et fantastisk herlig barnerom! Nydelige farger, en prinsesse verdig!

MineBlom sa...

En fantastisk nydelig tapet. Denne kunne jeg også tengt meg ;O)
Gratulere du er tatt ut blant i ti beste ;O)))

EMILLANA sa...

ooo bare magnifique. jeg liker alt du gjør men dette er fabelaktig.

Tessa sa...

Deilig å se litt farger.Det gjør en jo såå glad.Nydelige rom.