lørdag 8. oktober 2011

Bursdagsfeiring og verdens søteste barnepensko


På torsdag hadde vi familieselskap for Mannen som hadde bursdag i september. Det er så koselig å samle familien og bare være sammen. På bordet er det servietter fra GreenGate, glass fra Sia, vasene er fra bruktbutikk, duken er en gammel duk fra Åhlens og bestikket er fra Ikea. Teppet under bordet er fra Ikea og lampa er fra Ellos. Beklager at jeg ikke har tid til å legge ut alle linkene til de ulike nettstedene akkurat nå. Men hvis du googler det, så finner du nok fram. :)






Jeg har kjøpt verdens søteste pensko til jentene mine på H&M. Lakksko med sløyfe på! Perfekte til julekjolen. Disse bildene er tatt på kvelden, så de ble ikke så fine i fargen. Jeg ville gjerne vise dere de søte skoene. :) Ha en finfin lørdagskveld! 


P.S. Denne helgen er det 20% i nettbutikken Søte Små. Ta en titt og se om du finner noe du liker. D.S.


hilde

11 kommentarer:

silje-sin sa...

Så fine sko og nydelig bord! Augusta har aldri hatt sko fra h&m, hvordan er de å gå på da? Jeg har sett på skoene der flere ganger, er jo så mange fine! Ha en koselig lørdagskveld, Hilde! klem fra Silje.

Villa Wikan sa...

Fin oppdekking og nydelig lita jente =)
Å holde selskap er kjempe kos =)
Riktig god helg til deg og dine Hilde!

Anonym sa...

Så koselig du hadde laget det:):)Hva serverte du?Trenger litt bursdagsmat inspo:)Mannen min også har snart bursdag:)

Unknown sa...

Hei!

Jeg serverte en type kyllingsalat med foccaccia til. Enkel og grei middag når man skal servere til mange syns jeg. :)

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Her ville jeg gerne have spist med:-)

Fin lille Prinsesse.

Knus Susi

Ida sa...

Hei, jeg må bare spørre om den ene tingen du ikke skrev hvor var kjøpt... :P Kjolen til lillejenta?? nydelig!

Og her kunne jeg også gjerne spist... koselig :)

Fortsatt fin helg :)

Unknown sa...

Hei Ida!

Kjolen er også fra H&M. :) Kjøpte den der i sommer.

God helg til deg også! :)

Monica sa...

Så utrolig lekkert bord! Blir inspirert, og kjenner savnet etter spisestue noe helt utrolig... Men du, de søte hjerte-telys-holderne, er de å få kjøpt pt? Vet du evt. hvor? :)

Ellinor sa...

Din blogg er virkelig verd å oppdage! :) Jeg ser du har kjøpt glassene på bursdagsbordet på Sia.. Jeg søkte opp "Sia" på Google, men vet du av noen nettbutikk som selger slike glass? :)

Ellinor sa...

Virkelig verd å oppdage din blogg! :) Lurer på om du vet av noen nettbutikk som selger de glassene fra Sia? Liker virkelig sånne glass!

Unknown sa...

Hei Ellinor!

Tusen takk for koselige ord. :)

De glassene gikk dessverre ut av produksjon for ganske lenge siden. Synd, for det er mange som ville kjøpt dem tror jeg. Jeg har knust et, men får ikke tak i flere. Aner ikke om noen nettbutikker som selger akkurat disse glassene. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg! Håper på at Sia begynner å produsere glassene igjen. Vet om mange som hadde blitt glad da! :)

Ha en fin dag!