søndag 30. oktober 2011

Bursdagsfeiring


I dag har vi feiret Annas treårsdag med venner og familie. Vi valgte å slå sammen både venne,- barne,- og familieselskap denne gangen fordi vi rett og slett ikke har tid til å ha flere selskap. Mange barn og voksne, liv og leven, og veldig god stemning. Takk til alle som kom og gjorde ære på Anna i dag. Hun hadde det topp!


Som jeg har sagt før her på bloggen, så er jeg gift med en fantastisk mann. Jeg har jobbet i helga, og kom hjem fra en lang dag på jobb i går kveld. Da hadde Mannen vært og handlet maten vi trengte til selskapet, kjøpt blomster både til Anna, meg og sin mor, og bestilt og hentet marsipankake til festen. Så jeg kunne bare senke skuldrene og kose meg med å dekke bord og ordne blomstene da jeg kom hjem fra jobb. Og mens jeg gjorde det, vasket han lilledoen, badet og støvsugde gulvene. Herlig!!! Jeg er heldig. :)


Jeg fikk ikke tid til å ta så mange bilder før gjestene kom i dag, men her får dere se litt. Dette er voksenbordene. Barna hadde jeg dekket til for på kjøkkenet, men der fikk jeg ikke tatt noen bilder i det hele tatt. Men i morgen skal jeg vise dere bordkortene jeg lagde til barna. Nyt søndagskvelden!


We have celebrated Anna´s birthday today with our friends and family. We´ve had a lovely day, and Anna really enjoyed being the center of attention. Have a lovely evening!


hilde

8 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så fiiiint!! Nydelig pyntet!!
Tipper hun kosa seg med fullt hus :)

Klemmer fra Stine

Mona Christin sa...

Lekkert dekket bord. Her var det presisjon gitt.

Fin uke til deg, søte jordbærpike.

Klem Mona C

Unknown sa...

Dere har en sånn nydelig stue!!
Ønsker deg en fin uke som kommer ;o)))

Klem Elisabeth ;)

Unknown sa...

Så fint du har dekket opp til gjestene ♥ Er jo så lekkert hos dere;)

Og for en flink mann!!

Ha en finfin ny uke!

Klem Line

Sommerlyst sa...

Super lekkert...elsker vimpelrekken du har laget!!

http://ragnhild-lykke.blogspot.com/ sa...

Hei! Så vakkert hus du har, og for en utsikt! Har lagt deg til som følger, siden jeg synes du er en stor inspirasjon med dine bilder og skrivemåte! Ha en flott dag! ragnhild

Villa Wikan sa...

Lekkert! Gratulerer med Anna =)
Klem Linn

fryd&forandring sa...

Grattis med overstått feiring! Jeg elsker festpynt-innlegg, og dette innlegget tok meg med storm!! Nyydelig utsikt, fantastisk hjem, masse inspirasjon på bildene *smiil*. Bildeveggen din er flott og bursdagvimpelen er likeså! Jeg går ut ifra at du har brukt stempler, men hvor får man tak i så store bokstaver?

Ha en fin mandag!
Klem