mandag 3. oktober 2011

En liten titt i stua


På lørdag tok jeg en del bilder av stua vår som jeg skal vise på bloggen framover. En liten forsmak i dag bare, for nå har jeg lyst til å slappe av sammen med mamma. Vi har ryddet i barna sine leker i dag, noe som har vært en meget tidkrevende affære. I morgen blir det mer shinings i kjelleren. Kjekt å ha en motivert mamma på besøk. :) Ha en god mandag! 

On Saturday I took some photos of our living room that I will show you the next days. A little sneak peek tonight, because now I want to relax with my mom. Have a great evening!


hilde

17 kommentarer:

Tone sa...

Så fint du har det:))
Her var det rene fine linjer og kjempe mysigt!

Klem

Dronninghuset sa...

HEI,
du har det så trivelig....!!!
jeg lurer på en ting, den nest nederste skålen, fra Greengate?, på headeren din, til høyre i bildet, den som er hvit med rød dekor,- vet du navnet på den serien og er den skålen "gammel" el ny?
jeg ønsker meg veldig akkurat slike skåler og har vært på utkikk etter mønsteret over alt uten hell.
om du vet hvor den finnes blir jeg kjempeglad/ superglad.
ha en fin kveld,
klem TOVE

beate sa...

så lekkert du har det!!!

kos deg med mamsen!

klem beate

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEfint hos deg☺
Smart å lage seg eit bildelager☺

Klem M♥

n i n a s hjem sa...

Så fint du har det

Unknown sa...

Nydelig stue dere har, så delikat og lys ♥
Så deilig med litt skikkelig opprydding, det trengs her og merker jeg om dagen...

Kanskje jeg skulle fått mamma'n min på besøk jeg og;))

Klem Line

Herman Grans ♥ sa...

Så fint du har det :)
Likte den runde puta :)
Hilsen Grete

Hjemmekjær sa...

Så koselig å få hjelp av mamma:)!
Nydelig,nydelig stue har dere! Gøy å se flere bilder fremover:)
Ha en fin uke!

Øyeblikk sa...

Nyta besøket av mammo di :) Det er så koselig når dei kjem på besøk desse mammene! Stova er jo berre über lecker... Du har berre så flott stil!

Klem Eli

Bergfrua sa...

nydelig :)

Pink lady sa...

Så flott dere har det!! Gleder meg til å se flere bilder:) Kos deg med mammabesøk:)

MissMette sa...

Hei Hilde :)
Kjempekoselig stue du har ღ
... og så klart skal du ha
tid til å kose deg ღ Ha en
fortsatt fin uke, klem fra
Mette :)

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Så koselig stue dere har !
Hørtes kjekt ut med besøk av mammen, kos dere videre :)

Klem Birgit

Hanne Margrete sa...

Lekkert, avstemte farger, veldig koselig og veldig RYDDIG! Det var deilig å hvile øynene på;)

Ha en fin tirsdag!
Klem fra Hanne:)

hemfeminin sa...

The dining table is just beautiful!

Villa Wikan sa...

Utrolig flott stue dere har =)

Anonym sa...

Nydelig! Jeg liker gulvet spesielt godt. Har du postet hvor det er fra? Kahrs eik?