fredag 21. oktober 2011

Helg på kjøkkenet


Endelig helg! Jeg skal jobbe i helga, men i kveld har jeg fri, og jeg har store avslapningsplaner. Mannen skal jobbe, så jeg skal være hjemme og sleske meg på sofaen har jeg tenkt. Herrlich!



Litt bilder fra kjøkkenet i dag. Den brune krukken er gammel, og den har jeg fått av mamma. Jeg liker den så godt, og den passer perfekt til å ha friske krydderurter oppi. House Doctor har noen lignende i hvite som også er veldig fine. Jeg har kjøkkenredskaper oppi min, og den kan såvidt skimtes bak grytevotten på bildet over. Det var dagens bilder. Ha en god helg!



Some photos of the kitchen today. The brown jar is old, and I got it from my mom. Danish House Doctor has similar ones in white that also look very nice. I´m working this weekend, but tonight I´m off, and have big plans to relax. Have a good weekend! 


hilde

17 kommentarer:

englemor sa...

Koselige bilder Hilde!
Kos deg på sofaen og
nyt frikvelden din.
Her er jeg å uten mannen i hus.
Han er nok ikke vekke bare for kvelden, men er i Nordsjøen en måneds tid :-) Skal bli godt å få han hjem om et par uker til.

Klem fra Hilde ;-)

Anonym sa...

Så koselig på kjøkkenet ditt
alle de herlige krusa
God helg

Bergfrua sa...

Kjempe fin samling av green gate lattekopper fremstilt på et koppestativ :)

Ha ei fin jobbehelg!
mvh bergfrua

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Fantastisk flott kjøkken du har ! Nydelige bilder :)

Ønsker deg ei god helg !
Klem Birgit

Lisas hjem og skatter sa...

Herlige kjøkkenbilder :) jeg har ogsaa inntatt sofan! Herlig :) kos deg med fri i kveld!

klemLisa

24 sa...

så utruleg flott kjøkken :) god helg og nyt sofaen !

Hanne Margrete sa...

Koselige bilder fra det fine kjøkkenet ditt!
Kos deg med fredagskvelden!

Klem fra Hanne:)

Villa Wikan sa...

Lekkert =)
Ha en super helg!

LIVSGLITTER sa...

Oh vilken söt blogg, har lagt till dej inne hos mej! hit vill jag komma fler gånger. Liten fråga, det söta antekningsblocket du har till höger, hur har du fått till det? Kramar

Siri sa...

For noen koselige kjøkkenbilder du viser, Hilde! Ha en goood helg, og kos deg! Klem Siri

Noatunfrua sa...

Hei!
Koselig kjøkken du har!!
ELSKER komfyren din...!

Ønsker deg en god helg :)
Hilsen
Laila Johanne

Åse fra mitt lykkehus sa...

Koselige bilder fra kjøkkenet, ser du elske GG du og:-)ønske meg sånn koppehålder til jul.

Go helg
Klem Åse

Anonym sa...

Nydelige bilder fra kjøkkenet dit!
Klem

Trylle sa...

Kom over bloggen din og nå tenker jeg Kath Kidston.. fikk litt lengsel tilbake til Storbritannia kjenner jeg. Søtt!

Katrine Anita sa...

Så fint dere har det! Liker godt krakkene dine og stativet med alle koppene. Her er det kaos i heimen - vi har hatt elektriker på besøk i løpet av uka som var og det setter sitt preg, men det kommer seg. Ønsker deg og dine en magisk helg!

Majah sa...

Koselige kjøkkenbilder! Har en helt lik brun krukke som jeg har fått av mamma'n min! ;)
Lurer på hvor det fine koppestativet er fra? Fint å ha greengate på utstilling! ;)
Fortsatt god helg!

Rebekka sa...

Kan jeg spør deg hvor du har kjøpt de to små søte hyllene på kjøkkenet ?:)