mandag 17. oktober 2011

Howardkroken


Jeg har blitt så fornøyd med howardkroken vår nå. Etter at jeg byttet ut Ikea-bordet med dette runde trebordet fra loppemarked, og satte inn de to stolene, syns jeg kroken har blitt mye mer lun og koselig. Lampa fra TineK er prikken over i-en. :) Howard-sofaene er kjøpt på Bohus, og fargen heter Sand. Gulvteppet er fra Ikea. Jeg husker dessverre ikke hva det heter, men vet at det finnes i to ulike størrelser.




Nå skal jeg legge beina høyt! Ha en finfin kveld!


hilde

9 kommentarer:

I Det Lille Grå Huset sa...

Så innmari koselig kosekrok i stua deres =)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

For en utrolig fin stue :)
ELSKER sofabordet ditt!!! HERLIG!!!


PS: ny konkurranse igjen nå, på oyeblikk.net! Bli med, bli med!


KLEMMER fra Stine

Tone sa...

Dette ble super koselig:))

Anonym sa...

Flott:) Bordet passa veldig fint:)

ELLEMELL sa...

det nye gamle bordet, passet kjempefint inn!

ha en fin kveld du også!
klem ellemell

Tove `blogg verden sa...

Utrulig flott ja!!! Har falt helt for den lampen, og den står høyt på ønskelisten min :)
Klem Tove

et kjært hjem sa...

Ja kjempefin stuekrok! Digger bordet og stolene og veeeldig lampa! Så fint du laget til det lysfatet, og gleder meg til å se bildevegg ;) Ha en super dag, klem Ane

Lidyll sa...

Ser kjempe koselig ut!
...og de to stolene du har satt inn der var sååå fine!

...skulle gjenre hatt en sånn type stol selv, aller helst med pallen til..!*smile*

Flott dag videre!
Klem til deg

Fru Langstrømpe sa...

Koselig og elegant på samme tid....det er vel ikke alle som får til den kombinasjonen, gratulerer!