søndag 2. oktober 2011

Rosa oktober







Oktober er måneden for å skape oppmerksomhet rundt brystkreft og støtte brystkreftforskning. Jeg ser frem til den dagen det kommer en kur mot kreft. Det MÅ jo være mulig! Jeg kjøpte lyng på tilbud på Mester Grønn her en dag, og kjøpte en sløyfe til støtte for kampen mot brystkreft i samme slengen. Det fins mange måter du kan være med å støtte på. KLIKK HER for å lese mer. 

October is breast cancer awareness month. I think it is very important to support cancer research, and I look forward to the day when the cure for cancer is finally here. CLICK HERE to read more about pink october.


hilde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for at du setter fokus på denne viktige saken!! Så oppfordrer jeg alle til å støtte rosa sløyfe aksjonen!!

Maria ( Idekroken ) sa...

Så sant! Min mann mistet sin (forrige) kone, og barna mistet sin mamma, nettopp i brystkreft. Det er så fryktelig! :(
Så godt at noen tar tak i dette. Vi støtter også spesielt denne viktige saken.

Ettertenksom klem fra meg

Hanne Margrete sa...

Veldig viktig sak dette, så fint at du er med og støtter! Og rosa er jo aldri å forakte;) Fint med lyng i det lyse rommet!

Ha en fin ny uke!
Klem fra Hanne:)