tirsdag 4. oktober 2011

Spisebord med kål

 



Spisestuebordet er pyntet for høstferien med kål i gamle Snappleflasker, noen kvistballer jeg fant på loftet i mine gamle saker og telys (som ikke ble tent for fotografen, hm...). Kål på bordet er kult!





Hei sveis! Har ikke tid til så mye blogging nå, men legge ut litt bilder har jeg tid til. Mamma og jeg har ryddet loftet i dag (HALLELUJA), og nå skal ødelagte Barbieklær og andre klær få seg en runde under symaskina. Det er utrolig hva man får gjort med en mamma boende i huset! :) Ha en fin kveld!


hilde

8 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

frisk og fin bordpynt ja! Og så utrolig lekkert det spisebordet ditt er!

Unknown sa...

Dette var jo lekkert!!
Hadde ikke kommet på noe så smart selv :)
Fin stue og!

Elin sa...

Så fint det var! Hvor er duken din fra forresten? :)

Ida - Villa VR sa...

Nydelig stue og så fint det var med kål som pynt :)

Liker bloggen din veldig godt, la meg til som følger jeg :)

Har også akkurat hatt besøk av mammaen min - koselig :)

Unknown sa...

Så kult med kål i vase;)
Og jeg bare eeeelsker spisestuestolene deres!!

Ha en fin kveld med mamma'n;)

Klem Line

Unknown sa...

Enkelt, friskt og LEKKERT!! :)
Takk for inspirasjon;)

Katrine Anita sa...

Lekkert spisebord med lekker dekort. gøy å bruke noe annet enn blomster og lys.

Tessi sa...

Så stilig med de kålene!! Og for en nydelig stue du har!!! Elsker Tine K lampen din<3

klem tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/