fredag 11. november 2011

En ekstra piff


Tv-kroken vår har jeg huffet meg over flere ganger her på bloggen. Det er en vanskelig krok syns jeg. Siden disse bildene ble tatt har jeg fått opp både bildevegg over speilskjenken til venstre, og en bildelist over toseteren til høyre. Så det har blitt litt bedre. Mangler noen ekstra puter her, så begynner det å nærme seg noe. Ved siden av tvbenken har jeg en kasse der puslespillene til barna ligger lett tilgjengelig.


Vi er installert i barndomshjemmet, og koser oss her. Deilig å være hjemme hos ho mor! :) God helg!



hilde

6 kommentarer:

irene sa...

Kjempe koselig krok!
Ha en fin helg!
Klem Irene

BergenButler.no sa...

Koselig tv krok:) Er du fornøyd med hvitt bord? Jeg har et gammelt trebord fra Bali som nå har vært her så lenge at det begynner å bli "in" igjen, men har lyst på hvitt bord!

God helg
K

Noatunfrua sa...

En skikkelig kosekrok dette her, jo! Det tar virkelig tid å få ting opp på veggene... Det vet jeg alt om... Sliter litt på den fronten selv, men det har "løsnet" litt i det siste ;)

God helg!
LailaKlem til deg

Fru Fjeldhammer sa...

Jeg synes det er veldig stilfult og koselig hos deg jeg!

Ha en fin lørdag..
klem

ANETTESHUS.COM sa...

En riktig god helg til deg også, Hide! Hjemme hos mor er det alltid godt å være;)

KLEM KLEM
Anette

p.s. vi sees i klasserommet;))

Liv Elin sa...

Kjempflott tv krok - må være deilig å dumpe nedi den sofaen etter en god arbeidsuke ! :)
Ha en flott lørdagskveld !
klem <3 Liv Elin