onsdag 30. november 2011

Ready...steady...GO!


Siste høstdagen i 2011 er snart over, og i morgen begynner julemåneden. Her i huset vårt har vi så smått begynt å pynte til jul, men venter litt til med det røde. Barna gleder seg til julekalenderen og strever med å sovne i kveld. Det er så spennende å tenke på de pakkene som henger på kjøkkenet. :)

Desember er en hektisk måned for meg på jobb, så jeg må prøve å planlegge juleforberedelsene godt. Håper dere alle har det bra! God kveld i stua.


hilde

6 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Nydelig stjerne du hadde der =)
Kan tenke meg de er spent ja! Jeg er ferdig med pakkene men må montere de på noe.. Har heldigvis noen timer igjen til å gjøre det på ;-)
Ha en fin kveld =)

Heims verden sa...

Fiiin julestjerne! Så koselig at de gleder seg så til julekalender, *mimre* hehe.

Ha en fin begynnelse på julemåneden:D

Livy sa...

Det er en herlig tid vi går inn i ♥ herlig med alle forventningene og den fine tiden sammen!
Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Unknown sa...

Ja, er det ikke herlig ;)
Gleder meg til dagene vi har foran oss ♥

Klem line

Haust sa...

Nydeleg stemningsfoto! Likar stjerna di!

Ynskjer deg gode adventsdagar...

Svenja sa...

nice decoration, the armchair is super beautiful!