fredag 30. mars 2012

Kolonihagen

 
 
 

Da jeg var i Oslo forrige helg tok venninna mi meg med til et fantastisk sted på Frogner som heter Kolonihagen. Her serverer de deilig økologisk mat, bakevarer og drikke i et kjempekoselig lokale. Måtte bare dele noen av bildene jeg tok med dere. Tipper mange interiørelskende damer hadde kost seg her.

De siste dagene har jeg vært travelt opptatt med å pynte menighetslokalet vårt til jentekveld i kveld. Vi har vært en liten gjeng som har stått på, og det har blitt veldig flott. Kanskje det kommer bilder i løpet av helga, hvis jeg får tatt noen bra. 

Ellers har jeg sittet og tegnet hagetegninger og planlagt hvordan jeg kunne tenke meg å ha det i hagen vår. Det SNØR ute nå; helt utrolig deperimerende for å være ærlig. Så da må man se framover mot vår og sol for å ha noe å glede seg over. :) Ha en god helg da!


hilde

10 kommentarer:

Kikkis planet sa...

Nydelige bilder! Veldig stemningsfult! Ønsker deg en god helg, kos deg i kveld! :)

salige lavendel sa...

Åh, det så helt fantastisk ut! Dit må jeg neste gang jeg er hjemme i Oslo. Hvor på Frogner ligger det??

Christine sa...

flotte bilder :D

Karoline sa...

Så hyggelig det var der :) Dit må jeg ta turen innom en gang!
Ha en fin helg :)

Nennes sa...

Nydelige bilder, det så kos ut!

God påske, håper du får masse sol :)

Carpe diem.

Anonym sa...

Så flotte bilder!
:)

Vil ønske deg en god helg!

Unknown sa...

Vakkert!
Tipper det var koselig der ja:)

Ha en flott påske!

Klem Linda

Unknown sa...

Vakkert!
Tipper det var koselig der ja:)

Ha en flott påske!

Klem Linda

Anonym sa...

Hei!

For noen fantastiske bilder:) må ta en tur dit en gang!

Klem Merete

Sommerjenten sa...

Nydelige bilder av et vakkert sted! Har hørt om plassen men ikke vært der. Kanskje jeg må en tur om ikke så lenge siden det ikke er så langt unna her jeg bor.

Ha en fin påske!

Klem Lene :)