torsdag 24. mai 2012

Strandtur med gravidmagen


God dagen! Her er vi på vei ut døra for en strandtur. Det er så fantastisk vær her nå! Beklager at jeg gnir det inn til alle dere som ikke har sommervær, men jeg er bare så glad. Elsker sommer! Vi skal i bryllup i helga, og dette været er perfekt til å få en fin farge på den vinterbleke huden vår. I går var det så varmt at vi måtte bade alle sammen. Ca. 16 grader i vannet, men det er bare forfriskende når det nærmer seg 30 grader i lufta.

Ville vise fram min strandoutfit i går. Nå har de nemlig noen veldig søte sommerkjoler på gravidavdelinga på H&M. Denne kjolen fins i blå og grønn. Den fine stråcowboyhatten min er fra Bloomingville. Kjøpt på Emmas Verden

Nå er jeg i uke 32. Det er mye liv i magen, og det er veldig koselig. Vi gleder oss til å treffe den lille jenta vår som ligger og nyter livet der inne, men er samtidig glad for at det er noen uker igjen. Er ikke helt ferdig å forberede meg enda! Vi har kjøpt ny barnevogn da, og den er superduperfin. Skal vise bilder en annen dag.

Nyt livet!


hilde

9 kommentarer:

perler på en snor sa...

Så fin du er!! Veldig kult gravid-anrekk, du ser jo så sprek ut :)
Så bra dere koser dere, nyt dagene videre og ha det kjempefint i bryllup!!

klem :)

Tino sa...

Så fint bilde av deg, og herlig mage! Nyt soldagen og den kommende pinsehelgen,
Klem T

Elin | Draumesidene sa...

Så fin du var! Og så vart eg veldig nysgjerrig på kvar du er? Såg så vakkert ut!

klem,
e :)

Marianne sa...

Veldig flott gravidemage du har! Og veldig fint gravide-outfit :) nyt livet ja, det gjør du rett i! KLemmer!

Unknown sa...

Du er søt!
Så spennende da, ikke lenge igjen!
Jeg kjøpte en brukt vogn til gutten vår, den er grønn og fin :)
Ha en fin bryllupshelg!
Klem m

Villa Drømmeverden sa...

Wow! Så fresh!
Nyt solen og magen:)

Klem fra Margit

Nina sa...

Kan se ut som Viksfjord? :) Fint bilde!
Hilsen Nina (som bor i Larvik)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så deilig det så ut, ja, livet er herlig nå om dagen, med fantastisk sommerværet! Noen av moroa er jo å forberede seg, så nyt det også! Lykke til!

Klem Cathrine :-)

Unknown sa...

Heisann!

Bildet er tatt i Kjerringvik, så det var ikke så langt unna, Nina. :)

Takk for alle gode ord!!!