lørdag 18. august 2012

En måned!

 
 

I dag er vår lille, nydelige Nora allerede én måned gammel! Tida går fort, selv om vi tar hverdagen i sakte tempo for tiden. Det er amming, stelling, bæring og kosing som opptar mesteparten av dagen. Om natta har hun vært veldig grei mot oss, og sover opptil fem timer i strekk nesten hver natt. Måtte den trenden fortsette. :)

Her er noen få bilder fra dagene på sykehuset. Vidunderet vårt ble feiret med flagg og fruktbrus inne på fødestua. Stolte storesøstre fikk holde og kose med henne bare et par timer etter fødselen. Et stort øyeblikk! Jeg er litt trøtt i trynet på det siste bildet (og det er jeg fortsatt, haha), men veldig, veldig lykkelig og stolt. Tenk å få være mor til tre nydelige jenter. Jeg er rik!


hilde

18 kommentarer:

24 sa...

så nydlige bilder :) tida går fort!
Nyt den :)

henriette

Christina Mari sa...

Herlige bilder!
Her har det gått 2 1/2 måned,å det føles som i går samtidig som det føles som vi har hatt bittelillesøster her lenge.
Nyt tiden.
Klem Christina

englemor sa...

NYDELIG bilde av deg og lille Nora!
Klem

små øyeblikk med cams sa...

Nydelige bilder!! :)
Fortsatt fin kveld til dere.
Klem Camilla

Mona sa...

Så vakre bilder. Det av deg og Nora var magisk.

MittLilleHjerte sa...

Nyyyt babytia;)Ei hærlig tid som går som regel veldig fort;)
Min lille prins er 12 dager i dag, hihi.

Fin lørdagskveld til deg!

Klem fra Janne

Christine sa...

så koselige bilder, og nydelig unge! gratulerer :)

Stine sa...

Så nydelig!
God søndag

Bringen Blomster sa...

Nydelig!
Gratulerer så masse :)

-synnøve-

Unknown sa...

Tida flyr virkelig. Her er det bare 6 uker igjen til termin...
Veldig flotte bilder fra sykehuset. Du er vakker selv om du er litt trøtt:) klem

Esther Christina sa...

Nyt tiden masse! Syntes du var nydelig på det siste bildet, jeg! Og babyen var skjønn også, knallfint bilde!:)

irene sa...

Fantastiske bilder!
Og jeg syntes du var så vakker på bildet !!
Fin söndag till dig!

Lene i Annekset sa...

Nyt denne tida, den går så fort, kos deg med dine flotte tre jenter! :)

Unknown sa...

Herlige bilder ♥
Og ja, du er heldig og RIK:)
Det er det aller beste i verden...
Slik føler jeg det enda, selv om mine nå er ungdommer, hehe:)

Tiden flyyyyr - så nyyyt ♥

Anonym sa...

Ja, tiden går som alltid fort:) bare å nyte:)

Klem Merete

Monica sa...

Jeg kjenner deg jo ikke personlig, men må likevel få si: vakre bilder! Nydelig.

emmafoto sa...

Koselige bilder! Tida går forferdelig fort ja - viktig å nyte kvart sekund med sånne skjønne små :)

InstatreffNorge sa...

Så vakre, fine, nydelige bilder:):)
Og du ser ikke det spor sliten ut:):)

Nå gleder jeg meg veldig.. tre uker til termin... sykehusbagen er pakket,
og nå løp jeg ut å fant fram to engangs vinglass etter å ha sett bildet ditt;) stett må man ha;)

Nyt tiden videre:)

Klem Lise