tirsdag 20. november 2012

Bloggtreff på Herlighet


Onsdag i forrige uke arrangerte den fine butikken Herlighet bloggtreff for interiørbloggere. Kjempegøy!!! Eier Kristin åpnet bloggtreffet med å fortelle litt om seg selv og hvordan hun har kommet dit hun er i dag. Deretter fikk vi spise deilig mat laget av varer fra Nicolas Vahé, som de selger i butikken.



Denne fine trefjøla fra House Doctor var en av tingene som ble med meg hjem. :) De lekre lysestakene på bildet under står på ønskelista mi. De er også fra House Doctor.


 
 

Noe annet som står på ønskelista mi er dette nyyyydelige serviset fra Mateus. Egentlig har jeg lyst på det grå, men når jeg så denne utstillingen lurer jeg på om det ikke må bli en blanding av beige og grått.

 

Herlighet er en utrolig lekker butikk spekket med herligheter, og på bloggtreffet fikk vi 30% rabatt. Jeg kjøpte litt julegaver, både til andre og til meg selv. :) I morgen er det kundekveld fra kl. 20-24, så da har du mulighet til å gjøre en god handel hvis du er i nærheten. 30% rabatt på hele butikken!

Tusen takk til Kristin og alle på Herlighet for den koselige kvelden dere hadde ordnet i stand for oss, med koselig samvær, deilig mat og supre tilbud. Og takk for den flotte gaveposen vi fikk, full av finfine ting. Må nok ta meg en tur innom igjen i morgen kveld. HER kan du se flere bilder fra bloggtreffet. Marianne med bloggen "Kvardagslykke" har også tatt mange flotte bilder. HER kan du se dem.

Tidligere på dagen forrige onsdag hadde jeg besøk av de skjønne NIB-jentene som lagde julereportasje hjemme hos meg. Jeg hadde ikke tilstedeværelse nok i hodet til å ta bilder mens de var på besøk, men HER kan du se noen av bildene de tok. :) 


hilde

Ingen kommentarer: