fredag 23. november 2012

Brudeslør og mose

 

Bilder fra barnevelsignelsen til Nora har latt vente på seg her på bloggen, men nå har jeg sortert litt, og begynner i kveld med denne søte, lille oppsatsen som mamma lagde. Jeg er veldig glad i mose i blomsteroppsatser. Syns det gir en magisk stemning til blomstene. Brudeslør er litt 80-talls egentlig, men jeg hadde lyst på roser og brudeslør på bordene, og syns denne oppsatsen ble supersøt!

Jeg har ikke så gode erfaringer med å kjøpe ferdige oppsatser fra blomsterhandler dessverre, og har blitt mer fornøyd når vi har laget dem selv. (Godt å ha en mor som er flink med blomster.) Det er ikke så vanskelig heller; kjøp oasis og de blomstene du ønsker, og bruk gjerne mose som en "bunndekker". La oasisen trekke en stund i vann, og så er det bare å la kreativiteten blomstre. Det er kjempegøy! :)


hilde

5 kommentarer:

englemor sa...

Kjempe søtt!
Liker veldig godt brudeslør jeg ;-)
Fint i all sin enkelhet.

God helg Hilde!
Klem fra Hilde

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, det var fint :)

Turid Uten Tresko sa...

Lekkert, og enkelt. Liker det :)

Ha en fin Lørdag! :)

Klem, Turid

Nicoline sa...

Hei Hilde!

Så utrolig søt oppsats!
Koselig med navnet i ståltråd.
Håper dere har hatt en fin helg.
Ha en fin søndag-

Klem Nicco

Anonym sa...

Heia:) kjempe koselig blogg du har! Har et lite spørsmål ang benkeplaten din på kjøkkenet.. Hvilken olje ar dere brukt, er det Ikea sin?

Mvh. Silje:)))